Kvällsmys



Idag har varit en bra dag! Städade lite hos pappa och tjänade in 200:-. Åkte till mamma, sen tog vi en promenad från Farsta till trångsund då vi skulle på banken och öppna upp ett nytt konto till mig (ska alltså gå från nordea till handelsbanken) p.s - jag känner mig jätte vuxen som var på mitt första bankmöte idag! well, sen åkte vi hem då det stod nylagad mat på bordet. Bengan, han kan, han.. Mormor och morfar kom förbi på en fika efter de. Vi satt och pratade ett bra tag, drack te, käkade glass och mintgodisar. Älskar min Mormor & Morfar! Nu har jag tagit en dusch, kokat en ny kopp te och lagt mig i sängen. Om 5 min börjar Svärföräldrarna från helvetet - måste ju ses!
I veckan har jag inte så mycket inplanerat. Måste fixa maskeradkläder tills på lördag, sen tänkte jag försöka komma iväg till gymmet. Det är väl typ det som står på listan.. Nu ska jag koppla av och läsa lite bloggar. Ha en fortsatt bra måndagskväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0