Cupcakes och shopping på pulsen!

Städning, träning och middag/sova hos mami igår. 

Idag har jag varit hos Johanna och bakat och fikat. Blev jätte fina cupcakes! Vi hängde även på hennes ballkong när regnet öste ner (super myyyyysigt) och fick oss ett par riktiga skratt, hehe. Innan jag skulle drog vi ner till Pulsen och shoppade (hahahahaha) - bästa butiken ever! Jag och johanna har föresten kommit på att vi är typ förtids-tanter. Vi löser korsord, dricker te dagligen, snackar om vilket sköljmedel vi använder (och till och med visar på google..), handlar glödlampor och gnäller på ungdomsbeteenden. Och bara det att vi "shoppar" på Pulsen säger nog också ganska mycket. Dags att ta fram rullatorn och gå promenad med katten också. Haha, orkar inte! 

Iaf, lagade sen middag all by my self eftersom pappa inte var hemma. Blev firrepinnar med kokta morötter och potatis. Sen kom älsklingen hit, vi fixade med moppen, drog ut en stund och nu sitter vi i soffan, kollar film och dricker Cola Light.

I övrigt rullar livet på bra! Har massor med planer och planeringar i sommar så jag ser fram emot sommarn från och med nästa vecka. Mycket roliga saker som kommer hända :) Kan faktiskt glatt säga att jag klarar mig utan att åka utomlands på sommaren! 

Nu ska vi fortsätta kolla film och mysa ♥


Våra cupcakes idag.. eller?



Min älskade tant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0