Filmkväll



Vad 
Jag och micke orkade aldrig gå ut igår. Vi tänkte cykla iväg till trånkan men cykeln hade ingen luft i däcken så de sket sig.. Istället orkade vi med att kolla på TVÅ filmer. Helt sjukt. Jag som brukar somna efter en halv timma i vanliga fal.. Vi kollade på Project X - Hemmafesten & Shoo bre. Båda var sådär... Hade högre förväntningar om båda två men icke. 

Micke däckade när vi sett klart båda men jag låg vaken en bra stund.. Tror jag somnade runt halv 3? Ändå är jag nästan uppe med tuppen! :) Hatar att sova bort dagarna...





Vad vi ska göra idag har jag ingen aning om! Ska försöka få upp han ur sängen först så vi kan äta frukost. Sen får vi se ;) PUSS! Ha en bra söndag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0