JIPPI

Åh nu är jag glad, riktigt jävla glad! Typ såhär glad...
Okej det där va en rätt "fake-glad-bild" kanske, men ni förstår nog hur jag menar. (Fan vad liten jag såg ut förresten... Vintern 2010, aa det är ju fan 2 år sen..)
Har nu bokat in massor att göra sommar nu. Allt från stuga i västervik till hotellbesök och Ullared m.m. Är lycklig, jävligt lycklig att det löste sig tillslut. När jag slutade skolan så tyckte jag att det kändes rätt trist att inte ha nått inplanerat i sommar förutom Öland då. Men nu känns det mycket roligare! :D Dock blir allting i Juli-Augusti så måste vänta i typ 3 veckor tills jag åker iväg nästa gång! Men innan dess så ska faktiskt jag och micke bo hemma hos honom själva i en vecka då hans familj åker iväg, så vi kommer få va djurvakt, hehe. Fett najs!
Kommer dock inte åka utomlands i sommar som dem flesta andra och det beror dels på ekonomin. Det siktar jag på att göra i höst/vinter istället då man kanske hinner fixa ett jobb samt spara ihop pengar. Då hinner man njuta av den svenska sommaren också (om den kommer på riktigt nån gång..) och så åker man iväg när det är mörkt, kallt och blött ute. Perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0