Måndag 11/6-2012

Ligger i biorummet och kollar på fotbollen. Jag är inget fotbolls-fan men har lovat mig själv att kolla på Sverigematcherna nu under EM. Sitter lika spänd som resten av svenska befolkningen och hoppas på att Sverige ska lyckas göra iallafall ett till mål, hehe.

Idag har jag iallafall varit hemma och fixat och donat. La mig på balkongen ett par timmar och läste en bok och åt lunch. För jävla härligt! Vid halv sex var det boxning på gymmet i Stockholms Södra som stod på schemat. Fyfan vad jag och mamma körde skiten ur varandra. Nu är jag jävligt trött, sådär skönt trött.. När jag kom hem hade pappa gjort värsta goda kycklingen. Pappa måste ha varit kock i sitt förra liv :) hehe.

På torsdag drar jag och älskling till Öland så fram tills dess blir det att ta det lugnt. Ska bjuda Johanna på lunch och fika imorgon iallafall, på kvällen får vi se vad som händer. På onsdag ska jag träffa mormor och sen träna på kvällen. När ska jag hinna packa och tvätta egentligen?!? Måste lära mig att planera...

Nu blev det ett jävla långt inlägg, så blir det när man inte bloggar så ofta, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0