Måndag

Oj, mitt tredje inlägg idag! Ovanligt för att vara mig, hehe. Sitter i soffan nu och ska strax hjälpa pappa med maten. Har bara varit hemma idag och haft ångest för att jag är... hemma. Tycker det är så förbaskat tråkigt på sommaren! Sen åkte jag och pappa iväg på lite ärenden, handlade och svängde förbi farmor. Min fina farmor. Blir en lugn kväll för att orka med träningen imorgon bitti. Känner att jag verkligen behöver träna efter 3 dagar med alkohol, halv-onyttig mat och pizza till middag igår. Skönt att träna på morgonen också tycker jag, hela dagen blir så mycket bättre då! :)




Nä, nu blir det laga tacos med pappsen och bara ta det lungt. Ha en bra måndagskväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0