Myspys

God kväll!

Dagen har varit väldigt skön. Efter pannkaks-inlägget så somnade jag om till 11.30 vilket jag behövde. Johanna kom förbi och vi käkade lunch, fikade och snackade massor med skit. Otroligt skönt att ha en vän som alltid förstår en <3

När hon drog så lagade jag och pappa middag och äntligen fick jag mina pannkakor. Istället för sylt och grädde på pannkakorna tog jag lingon och keso vilket blev jävligt gott. Stod och gräddade pannkakor i nästan en timma så nu har jag en god frulle imorgon, hehe.

Nu på kvällskvisten har jag tvättat, tagit ett långt och varmt bad samtidigt som jag gjorde ansiktsmask och läste en bok. Smörjde sen in mig med BodyShop's body butter. Nu känner jag mig fräsch och som en ny människa.

Imorgon blir det att träffa mormor och kusinerna, hehe. Sen hem och packa, träna med mamma och sova hos Micke. Full rulle med andra ord. Nu ska jag äta nyponsoppa & keso (sååå jävla gott, nästan godare än godis!) och kolla på film. Ska upp 9 imorgon och jag är väldigt trött konstigt nog.

Skönt att skriva lite.. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0