OH SUNNY DAY!

God morgon! 

Idag är jag utvilad, pigg och glad. Tror träningen igår gjorde susen.. Shoppade även massa med pappa igår (inte kläder) men jag fick med mig massa hudvårdsprodukter, hårinpackning, tvättmedel (hahahaha, eftersom att det är jag som tvättar i det här hushållet......) m.m. Blev även en lunch tillsammans innan vi åkte hemåt. På kvällen var jag med micke och kollade fotbollen. Grattis Sverige till vinsten av EN match! Vi snackade även lite om midsommar så nu får jag hoppas att fredagen blir lyckad trots snabba planer. 

Vaknade för en timma sen av att solens strålar lös in genom persiennen i mitt rum. Kunde inte somna om som vanligt så har suttit vid datorn en stund. Ska strax gå upp och käka frulle och sen vänta på att emma ska vakna så vi kan mötas upp i råhlis som planerat och sola. Ikväll blir det även en liten utgång, woho! Men ska ta det lite lungt eftersom jag ska träna imorgon med mamma så vill inte ligga bakis i salen, haha. 

Nu blir det frulle samt fixa mig och packa väskan! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0