Öland <3

I snart ett dygn har jag varit hemma. I ett dygn, eller snarare från att jag vaknade upp igår morse, har jag haft ångest, ren jävla ångest. Ville verkligen inte åka hem. Ville nästan stanna kvar hela sommaren. Allt var så jävla underbart där. Att få vara själva, bara vi två. Att göra saker tillsammans. Laga egen mat varje dag. Sitta ute på altanen i eftermiddag-/kvällssolen och dricka ett glas vin. Gå ner till vattnet när det var solnedgång. Spela minigolf. Shoppa. Fika. Äta glass. Åka bilturer. Fota fina bilder. Allt var bara så mycket bättre där. Jag är otroligt nöjd med resan. Finns inget dåligt med den (förutom att vi var tvugna att åka hem då...) Jag kommer garanterat åka till Öland igen. Väldigt mysig del av Sverige! Nu hoppas jag bara på att Västervik om en månad kommer bli exakt lika bra, men det tror jag. 



Här får ni ett litet bildspel jag suttit och gjort i brist på annat, hehe. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0