Regniga jävla måndag...

För de första så hatar jag måndagar (även när man är ledig). 
För det andra så hatar jag regn!
För det tredje, regn + måndag = skit. 

Typ så negativ känner jag mig idag.. Får passa på att städa idag då eftersom vädret suger och alla är på P&L eller jobbar. Lite senare i eftermiddag ska jag träna med mamma. Antingen BOX eller vanlig styrketräning, får se vad det blir. Sen sover jag nog där. Var ett tag sen jag faktiskt var där och sov över så ska passa på idag :)

Helgen då? Jo det var ju midsommar och lördag skrev jag ju om. Igår vaknade vi upp hos micke, käkade frukost och slappade lite. Sen drog vi runt med bilen lite och fixade. Vi stannade på Biltema bland annat för micke skulle köpa nått till bilen. Sen åkte vi hem hit (till mig) och ställde fram moppen och medan batteriet laddade så åkte jag, micke och pappa och käkade på burger king och handlade bensin till moppen och när vi kom hem så var det bara att åka iväg med den. Skit länge sen vi båda åkte och det kändes som om vi var 15 igen och att det var under "moppetiderna", haha sjukt kul. Vi drog hem till Danne och chillade där nån timma tills vi drog hem och kollade på fotbollen och sen somnade. Helt okej söndag, ska absolut inte klaga! Kommer bli mycket moppe-åkande i sommar kan jag tänka mig ;)

När jag vaknade imorse kändes det inte kul att gå upp men var hungrig så gick upp och käkade och nu kollar jag film. Myspys! Önskar bara att min älskling var här, men han jobbar... 

Ska strax sätta igång med städningen.. Ska bara ta det lugnt liiiiite till.. ♥





Två år sen på Gotland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0