Vuxenpoäng!

Tjena mors! 

Ligger åter igen i sängen efter en god frukost på ballkongen. Fick sova ut lite idag - sköönt! Vaknade faktiskt 10.30 vilket är "sova ut" för mig, hehe. Har betalt mina första räkningar också, woho! känner mig vuxen... 

Drog och tränade med mamma igår, superskönt! Fick inviga mina nya rosa shorts också, hehe. Sen drog jag och pappa och handlade mat, åkte hem, duschade, lagade mat och sen låg jag och glodde film hela kvällen. Älskling kom hit vid 11 typ, vi låg bara i sängen och käkade naturgodis och pratade, mys!

Nu ska jag lägga mig på ballkongen med en bra bok en stund och koppla av lite. Sen drar jag mig mot salem för övernattning hos jennifer. Får se vad vi hittar på ikväll, kanske bara en spa-kväll och film? Hela helgen blir det iaf lugnt, kanske bio om de blir dåligt väder. Måste spara lite cash tills vi åker iväg... Nästa vecka händer det där emot en hel del roliga grejer så de ser jag fram emot :)

NU: Ballkongen!


 
Liten och oskyldig tjej efter ett halloween-party ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0